Scroll to top

Πώς να συνδέσετε το WooCommerce e-shop σας με το Facebook και το Instagram

Αν θέλετε να ενισχύσετε το e-shop σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό είναι σημαντικό να έχετε ισχυρή παρουσία στα social media.

Οι ίδιες οι πλατφόρμες έχουν προσαρμόσει τις δυνατότητες τους έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μέγιστο βαθμό από τις επιχειρήσεις για την προώθησε των προϊόντων τους.

Από όλες τις πλατφόρμες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την online προώθηση προϊόντων, το Facebook παραμένει στις πιο δημοφιλείς επιλογές, ενώ η δυναμική του Instagram αυξάνεται κάθε χρόνο σημαντικά.

Οπότε, εάν σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσετε το Facebook και το Instagram σαν μέσο προώθησης του WooCommerce store σας, διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και ξεκινήστε τη διαδικασία σύνδεσης.

 

Οφέλη του Facebook και του Instagram για το WooCommerce

Συγκεκριμένα για τα e-shop που χρησιμοποιούν το WooCommerce, το Facebook και το Instagram προσφέρουν τα ακόλουθα οφέλη:

  • Προσφέρει εύκολα μεγαλύτερη απήχηση (reach)
  • Βοηθάει στη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες
  • Αναλύει και παρακολουθεί τα αποτελέσματα από τις διαφημιστικές καμπάνιες ανά συσκευή
  • Κάνει πιο εύκολες τις πωλήσεις των προϊόντων μέσω των επαγγελματικών προφίλ
  • Μεταφέρονται και συγχρονίζονται αυτόματα όλα τα προϊόντα και οι κατηγορίες προϊόντων από το WooCommerce στο Facebook και στο Instagram

Πώς λειτουργεί

Η διασύνδεση ενός WooCommerce store με το Facebook και το Instagram είναι μια διαδικασία που γίνεται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Η διαδικασία διευκολύνεται και με αρκετά plugins που αυτοματοποιούν το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας.

Στην πραγματικότητα, η επιτυχία της διαδικασίας και οι λειτουργίες που πρέπει να ακολουθηθούν εξαρτώνται κατά πολύ από την επιλογή του plugin.

Διασύνδεση WooCommerce store με το Facebook και το Instagram

H διαδικασία σύνδεσης έχει κάποιες απαραίτητες προϋποθέσεις:

1. Πρέπει να πουλάτε κατά κύριο λόγο υλικά αγαθά.

Ειδικά για τη σύνδεση των προϊόντων σας με το Instagram, θα πρέπει η επιχείρηση σας να πουλάει κυρίως υλικά αγαθά.

2. Πρέπει να υπάρχει επαγγελματική σελίδα στο Facebook.

Δημιουργήστε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook, επιλέγοντας το είδος της σελίδας που περιγράφει καλύτερα το brand σας. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε στις πληροφορίες της σελίδας σας το url του WooCommerce store σας.

Προκειμένου να μπορέσετε να συνδέσετε τη σελίδα σας στο Facebook με το λογαριασμό σας στο Instagram και με το WooCommerce store σας, θα πρέπει να υποστήριζετε σαν επιλογή πληρωμής στο κατάστημα μας το checkout μέσω ιστοσελίδας και όχι την επιλογή πληρωμής με μήνυμα για αγορά!

3. Πρέπει να προσθέσετε την ενότητα «Κατάστημα» στη σελίδα σας στο Facebook.

Επιλέξτε τις ρυθμίσεις σελίδας για να εμφανίσετε την ενότητα κατάστημα στη σελίδα σας στο Facebook, έτσι ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν να δουν όλη τη λίστα με τα προϊόντα σας και να επιλέξουν να προχωρήσουν σε αγορά.

4. Πρέπει να υπάρχει εταιρικός λογαριασμός στο Instagram.

Το προφίλ που θα δημιουργήσετε στο Instagram θα πρέπει να είναι εταιρικό και όχι προσωπικό, προκειμένου να μπορέσετε να το συνδέσετε με τα προϊόντα σας.

5. Πρέπει να συνδέσετε το Facebook με το Instagram.

Προκειμένου να μπορέσετε να συνδέσετε τα προϊόντα σας με το Instagram, θα πρέπει το εταιρικό προφίλ σας στο Instagram να είναι συνδεδεμένο με την επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook. Η σύνδεση γίνεται από τις ρυθμίσεις του εταιρικού προφίλ στο Instagram, όπου θα σας ζητηθεί να επιλέξετε την επαγγελματική σελίδα σας στο Facebook.

6. Πρέπει να δημιουργήσετε έναν κατάλογο με τα προϊόντα σας στο Facebook.

Η δημιουργία καταλόγου με τα προϊόντα σας στο Facebook μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους, είτε από τη Διαχείριση καταλόγων ή το Business Manager ή μέσω του WooCommerce. Σε κάθε περίπτωση, για να διευκολυνθεί η διαδικασία, απαιτείται η χρήση κάποιου plugin που θα επιτρέψει τη μεταφορά και τον συγχρονισμό των προϊόντων σας από το WooCommerce store σας στον κατάλογο του Facebook.

Υπάρχουν διάφορα plugins που παρέχουν αυτήν την δυνατότητα, είτε μέσω του Facebook είτε μέσω του WordPress. Ανάλογα με το plugin που θα επιλέξετε, θα πρέπει να γίνουν και οι αντίστοιχες ρυθμίσεις, όπως κάθε πότε θα ενημερώνονται τα προϊόντα, ποιες πληροφορίες θα μεταφερθούν στο Facebook.

7. Ο εταιρικός σας λογαριασμός στο Instagram θα πρέπει να είναι συνδεδεμένος με τον κατάλογο στο Facebook.

Αυτό γίνεται από τις ρυθμίσεις του καταλόγου που έχετε δημιουργήσει στο Business Manager του Facebook, όπου θα πρέπει να επιλέξετε να συνδέσετε τον εταιρικό σας λογαριασμό στο Instagram.

Εφόσον πληρείτε τις παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να ζητήσετε να υποβληθεί ο εταιρικός σας λογαριασμός στο Instagram για έλεγχο προκειμένου να μπορέσετε να προσθέσετε ετικέτες με τα προϊόντα σας στα posts και στα stories σας.

Πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη

  • Αν διαγράψετε ένα προϊόν από τον κατάλογο σας στο Facebook, δε θα μπορείτε πλέον να προβάλετε αυτό το προϊόν ούτε στο Instagram. Επίσης, θα χαθούν και όλα τα στατιστικά στοιχεία για το προϊόν που έχετε διαγράψει (προβολές, αγορές, κτλ).
  • Αν αλλάξετε τον κατάλογο που χρησιμοποιείτε για τις αγορές στο Instagram, οι ετικέτες των προϊόντων που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις σας δε θα μετακινηθούν, διαγραφούν ή τροποποιηθούν. Μπορείτε να επιλέξετε τον νέο κατάλογο που θέλετε από τις ρυθμίσεις της επιχείρησης σας.

Συνοψίζοντας…

Το Facebook και το Instagram είναι οι δυο πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για διαφήμιση και προώθηση των επιχειρήσεων και των προϊόντων τους. Ο λόγος είναι ότι τα χρησιμοποιούν εκατομμύρια χρήστες και μπορείτε να τους βρείτε όλους μαζί συγκεντρωμένους σε έναν χώρο. Με αυτόν τον τρόπο, απευθυνόμενοι σε μια τεράστια αγορά, μπορείτε να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Για να ρυθμίσετε στοχευμένες καμπάνιες retargeting σε κοινό που έχει ήδη ενδιαφερθεί για τα προϊόντα σας, θα πρέπει να εγκαταστήσετε το Facebook Pixel στο WooCommerce store σας.

Εάν χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια για τη σύνδεση των προϊόντων από το WooCommerce store σας στο Facebook και το Instagram, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.

Author avatar
user101

3 comments

  1. Colabrio

    The only way to track your client’s feedback far and himself to he conduct, see a spirit, of them they set could project a for the sign his support space soon was then to ☝️

  2. Colabrio

    Just wanna thank you guys for this fabulous WordPress theme and your post. 🙂

Post a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Για τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης του site, χρησιμοποιούμε cookies.