Marketing

Πέντε τρόποι για να χτίσεις το brand της επιχείρησης χωρίς τα social

Όταν έρχεται η ώρα για να «χτίσετε» την εικόνα μιας μάρκας, μιας startup, ή ενός νέου προϊόντος, τα κοινωνικά δίκτυα είναι συνήθως το εργαλείο στο οποίο όλες οι εταιρίες  στρέφονται και χρησιμοποιούν. Από πάρα πολλές έρευνες και δημοσκοπήσεις, έχει διαπιστωθεί πως το 70% των Ελλήνων έχει τουλάχιστον ένα λογαριασμό σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο.

Σύμφωνα επιπλέον και με έρευνα του Sprout Index, το 58% των καταναλωτών επικεντρώνεται σε οπτικό περιεχόμενο (δηλαδή σε εικόνα, βίντεο κ.λ.π) καθιστώντας έτσι τα social media ως το ιδανικό μέσο για το χτίσιμο μιας επωνυμίας.

Όμως, το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων δεν είναι ο μόνος τρόπος για να κάνετε διαφήμιση για το brand σας ή η επιχείρησή σας. Κάποιες φορές μπορεί να μην ταιριάζει με τη μορφή της επιχείρησης που τρέχετε ή και στο κοινό στο οποίο απευθύνεστε.

Στο «χτίσιμο» μιας μάρκας, όσο διαφορετική και καινοτόμα είναι η στρατηγική που επιλέγετε, τόσο πιο άμεσα και αποτελεσματικά θα είναι τα αποτελέσματα. Για αυτό, ας παραθέσουμε κάποιες άλλες αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ ενός brand ώστε να τις έχετε ως εναλλακτικές του μάρκετινγκ στα social media:

Γνωρίστε το κοινό σας

Αν και γνωρίζοντας σε ποιους απευθύνεστε δεν σας φτιάχνει από μόνο του το μύθο του brand σας, είναι σημαντικό να το ξέρετε. Είτε απλά πουλάτε είτε παράγετε και πουλάτε τα δικά σας είδη, το να γνωρίζετε σε ποιους εκεί έξω απευθύνεστε με αυτά, θα σας βοηθήσει στην αποτελεσματική προσέγγιση του σωστού κοινού και θα μειώσει κατακόρυφα τα έξοδα διαφήμισης.  Για να γνωρίσετε όμως το πραγματικό κοινό σας σε είδος και μέγεθος, πρώτα από όλα χαρτογραφήστε το ποιος για εσάς είναι ο ιδανικός πελάτης και μην επικεντρώνεστε στο να φτιάξετε πολλούς νέους πελάτες.  Όταν τα καταφέρετε αυτό, τότε θα αρχίσετε την εφαρμογή του σχεδίου μάρκετινγκ για τη μάρκα σας, η οποία θα είναι πιο εύκολο πλέον να γίνει ελκυστική και αγαπητή μιας και θα απευθύνεστε πλέον σε αυτούς απόλυτα στοχευμένα.

Φτιάξτε blog

Φτιάχνοντας τη δικιά σας ιστοσελίδα, βοηθάει στο να “προωθείτε” το brand σας με πολλούς τρόπους. Αυτό το κάνετε όχι μόνο δωρεάν και εύκολα, αλλά όταν το κάνετε και σωστά, μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ δυναμικό κανάλι προώθησης και σύνδεσής σας με το κοινό σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε πχ για να ειδοποιείτε τους πελάτες σας για ένα event που διοργανώνετε, για κάποια νέα προσφορά σας, για να μιλήσετε για τις ιδιότητες και τα οφέλη των ειδών σας αλλά και για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Δημιουργήστε μια λίστα μελών ενημερωτικών δελτίων (newsletter)

Προσφέροντας στο κοινό σας τη δυνατότητα δωρεάν εγγραφής για την παραλαβή εκ μέρους τους ενός τακτικού email από εσάς με τα νέα τα δικά σας ή του χώρου σας, θα έχετε μια πολύ καλή ευκαιρία να μιλάτε με τους πελάτες ή τους πιθανούς πελάτες σας και να τους ενημερώνετε εσείς τη στιγμή που το θέλετε και με τον τρόπο που το θέλετε. Αυτό όμως για να λειτουργήσει σωστά πρέπει να συμβεί μόνο με όσους σας γνωρίζουν πραγματικά και ενδιαφέρονται για εσάς και όχι με μια τυχαία λίστα. Είναι σαφώς καλύτερο να στείλετε 100 email σε ανθρώπους που σας γνωρίζουν και θα ανοίξουν, θα διαβάσουν και θα αλληλεπιδράσουν με την επικοινωνία σας παρά να στείλετε 10.000 και να μην το δει σχεδόν κανείς από αυτούς.

Επικεντρωθείτε στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι το κλειδί που κάνει επιτυχημένη μια επιχείρηση—χωρίς αυτούς καμιά επιχείρηση δε μπορεί να αναπτυχθεί. Για να συμβεί αυτό φυσικά, πρέπει και η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας να είναι τέτοια που να ικανοποιεί τους πελάτες σας.

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία τι θα πείτε εσείς για εσάς, εάν δεν κάνουν το ίδιο οι πελάτες σας. Αυτοί είναι που σας αξιολογούν και όχι εσείς που μπορεί να «αυτο-αξιολογείστε»Οι δικές τους θετικές τις εμπειρίες τους σχετικά με εσάς θα παίξουν ρόλο στο να ξαναγίνουν πελάτες οι ίδιοι και να προκαλέσουν την αγορά από νέους. Αντίθετα, μια αρνητική δική τους εμπειρία θα είναι καταστροφική. Ενώ ένας ευχαριστημένος πελάτης μιλά για την εμπειρία του με 3 ανθρώπους, ένας δυσαρεστημένος μιλά με 8 τουλάχιστον. Καταλαβαίνετε πως, το πρόβλημα με τους δυσαρεστημένοι πελάτες δεν είναι τόσο το ότι δεν θα ξαναγοράσουν οι ίδιοι αλλά το ότι θα αποτρέψουν αγορές από άλλους και πως η δική τους γνώμη θα υπερισχύσει της δικής σας.

Κάντε το brand σας να είναι “αξέχαστο”

Το λογότυπο της εταιρίας σας είναι τρομερά σημαντικό για την επιτυχία σας. Μπορεί για πολλούς να ακούγετε υπερβολικό αυτό, αλλά είναι αλήθεια. Αν σας αναφέρω το όνομα NISSAN, τι θα έρθει πρώτο στο μυαλό; Αν πω Apple; Sony; CocaCola; Δεν είναι το λογότυπο αυτό που σκέφτεστε πρώτο; Το logo σας πρέπει να περιλαμβάνει τα χρώματα και το φόντο που σας ταιριάζει και έχετε στο νου σας ότι όλα παίζουν ρόλο στο πώς το brand σας φαίνεται και πόση αναγνωσιμότητα έχει. Ένας πελάτης χρειάζεται μόλις δέκα δευτερόλεπτα για να διαμορφώσει μια πρώτη αντίληψη για εσάς και μάλιστα πριν καν σας δοκιμάσει. Και αυτό θα γίνει με το logo του brand σας, οπότε είναι κάτι παραπάνω σημαντικό…

Κλείνοντας, θέλουμε να συνοψίσουμε λέγοντας όλα όσα κάνετε για την αύξηση των πωλήσεων και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand, μιας μάρκας είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία στο οποίο πολλά καλούνται να παίξουν το ρόλο τους. Το Social Media Marketing είναι πολύ σημαντικό σε αυτό αλλά δεν είναι και το μόνο. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που είναι πολύ αποτελεσματικοί για να χτίσετε το όνομα της επιχείρησής σας. Σε αυτό το ταξίδι, το ColorFish και η Ομάδα του ως σύμβουλοι επιχειρήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να τα καταφέρετε κατασκευάζοντας για εσάς την ιστοσελίδα σας, το blog σας, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της παρουσίας σας στα κοινωνικά δίκτυα, οργανώνοντας το email και το sms marketing, δημιουργώντας το λογότυπό σας και όλα αυτά με εμπειρία, γνώση, συνέπεια και γνώσεις.

κατασκευή ιστοσελίδων

branding

προώθηση πωλήσεων

αποτελεσματική διαφήμιση

εξυπηρέτηση πελατών

τρόποι προώθησης επιχείρησης

τρόποι διαφήμισης επιχείρησης

προώθηση

κατασκευή blog

κατασκευή λογότυπου

εταιρική ταυτότητα

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.